Projektowanie gazetek reklamowych w Lublinie

przez | 23 czerwca 2019

Gazetki reklamowe to klasyczne narzędzie reklamy. Pozwalają w przejrzysty sposób przedstawić bieżącą ofertę i dotrzeć z nią bezpośrednio do miejsca zamieszkania potencjalnego klienta. Niestety rzadkością w projektach tego typu wydawnictw jest udane połączenie aspektu praktycznego z estetycznym.

Właśnie dlatego pod drzwiami lub w skrzynce pocztowej znajdujemy pisemka, których wygląd pozostawia wiele do życzenia. Zazwyczaj wyrzucamy je czym prędzej nie zapoznając się nawet z zawartymi tam informacjami. Tymczasem dobrze zaprojektowana gazetka reklamowa jest w stanie zainteresować czytelnika prezentowaną ofertą i skłonić go do zakupu. Zaangażowanie i odpowiednie umiejętności są konieczne, aby stworzyć gazetkę przedstawiającą produkty w sposób atrakcyjny, zachęcający do głębszego zainteresowania się ofertą. W IcomPrint wiemy, jak to zrobić identyfikacja wizualna Lublin – na najwyższym poziomie.

Dobrze zaprojektowana gazetka promocyjna może stać się istotnym elementem komunikacji z klientem i zainteresować go ofertą sklepu. Dużą zaletą takiego druku pełniącego funkcję informacyjną jest to, że odbiorca może wielokrotnie powracać do zawartych w nim treści i np. dokonując zakupu powoływać się na promocje w nim opisane. Niestety większość wydawnictw tego typu jest aktualna tylko przez krótki okres czasu, najczęściej przez tydzień lub dwa. Dlatego atrakcyjna prezentacja i pierwsze wrażenie, jakie wywoła gazetka reklamowa u odbiorcy, ma decydujące znaczenie dla kolejnych etapów procesu zakupowego. Z tego powodu staramy się, by tworzone przez nas projekty były nie tylko czytelne, ale też interesujące pod względem wizualnym.

Grafiki projektowane w IcomPrint przygotowywane są za każdym razem indywidualnie, zależnie od potrzeb danego Klienta. Zawsze dbamy o to, aby były unikalne, ale też by tworzyły pewną całość z poprzednimi publikacjami i nawiązywały do wyróżniających dany sklep lub firmę elementów stosowanych wcześniej. Konsumenci przyzwyczajają się bowiem do określonych wizualizacji, dzięki nim łatwiej identyfikują markę i szybciej odnajdują dany dział w sklepie. Gazetki reklamowe nie tylko mogą więc realnie wpływać na generowanie obrotów, ale też organizować sposób postrzegania marki przez klientów, a przez to budować pożądany wizerunek.